Search Bosnia and Herzegovina aviation news

Monday, April 5, 2021

✈ Otvoreno pismo portalu Klix povodom otudjivanja sadržaja sa stranice

Ovim putem se obraćam redakciji portala Klix u povodu neovlaštenog korištenja sadržaja sa moje stranice. Od početka rada stranice portal Klix.ba objavljuje sadržaje sa stranice bez moje dozvole i većinom ih potpisuju kao svoj rad. Iako sam nekoliko puta kontaktirao redakciju Klixa, odgovor im je uvijek bio kao “omaklo” im se i da se više to neće ponovit, medjutim u toku zadnjih šest mjeseci objavili su najmanje 10 tekstova koji su pruzeti sa stranice i koju su potpisani kao njihovi i u pojedim slučajevima da su preuzeti sa EX YU aviation, što je potpuna laž. Mnogi ljudi koji prate moju stranicu su mi dojavili da je Klix i danas objavio tekst sa stranice, tako da sam danas opet kontaktirao redakciju Klix-a povodom zadnjeg teksta koji su objavili koji je preuzet sa moje stranice i opet potpisan kao njihov. 

Radi se o ovoj priči (https://www.klix.ba/biznis/brojne-avionske-linije-iz-sarajeva-bi-trebale-biti-uspostavljene-do-sredine-juna/210403029), orginalni tekst sam objavio dan prije i nalazi se na ovom linku (http://flyingbosnian.blogspot.com/2021/04/sarajevo-airport-flight-resumption.html)

Po slanju mog email-a redakciji Klix-ka, odgovor je stigao od izvršnog direktora Rijada Durkića u kojem se navodi da im se desila nenamjerna omaška! Ovo je čisto vrijedjanje moje inteligencije s obzirom da taj izraz koriste već od samog početka (posjedujem sve prepiske sa njima). Još jednom ću ovim putem zamoliti redakciju Klixa da ili uklone sve moje tekstove koji su postavljeni bez mog odobrenja ili da iste potpišu sa mojim imenom i stranicom kojoj pripadaju. Ako se vi zaista bavite novinarstvom, onda vam valjda treba biti jasno koliko truda i vremena je potrebno da se napiše jedan tekst sa pouzdanim informacijama. Meni je potrebno veliko vrijeme da dodjem do informacija koje su uvijek istinite i iz povjerlivih izvora. Zaista mi je žao da se koristite ovakvim neprofesionalnim i u najmanju ruku jako prljavim metodama. Vi zaradjujete na ovakvim pričama iako niste u to uložili ni minute rada. To je totalno neprihvatljivo i jednostavo više neću tolerisati takvo ponašanje sa vase strane. Već danas ću se obratiti Vijeću za medije i nadležnim institucijama, a poduzet ću i legalne radnje da bih se stalo u kraj vašem nepoštenju i uzimanju onog što vam ne pripada!

S poštovanjem, (Flying Bosnian) Bosnia and Herzegovina Aviation News 

Kopije email-a izmedju mene i Klix redakcije (Rijad Durkić)


1 comment:

Anonymous said...

tuži govna..